Utcai Harcosnő

Az urbándzsungel törvényei kegyetlenek, és csak a legrátermettebbek érvényesülhetnek. Játszótereken, zebrák közelében, boltokban és hivatalokban támad az Ellenség, de az állandó küzdelem megedzette testem és lelkem. Igazi utcai harcosnő vagyok, ne packázz velem!

Utolsó kommentek

  • prolee: Én a Groby-ban láttam a következő esetet. Két fiatal, szimpatikus srác jött be vásárolni. Az üzlet... (2013.12.14. 19:36) Azért mert cigány vagyok?
  • Sterbinszky Tivald: "nagy segítség volt egy hajfájós, folyton síró kislány mellett" nepi megfigyelesek szerint a borog... (2013.12.14. 17:15) Éhes a gyerek? Szoptasd meg a klotyóban.
  • Sissy1984: Mi a Heim Pál GYERMEKkórházban éltünk át hasonlót... (2013.12.14. 15:42) Éhes a gyerek? Szoptasd meg a klotyóban.
  • Vitez Belizar: Én már rúgtam bele ilyen esetbe egy autó oldalába, mert faszkalap még rám is húzta a kormányt. Per... (2013.11.07. 15:09) A zebra nem biztonságos.
  • harcsabajuszos: Férjed rendőrt hívott és feljelentette? Ha nem, miért nem? Elütésnél földön maradni, mentőt hívni,... (2010.08.31. 23:15) Ki a hibás?
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.01.20. 15:43 anita79.

12éven aluli gyereket nem.......

A minap voltam terhestanácsadáson, mivel a második babánkat várjuk. Sajnos a nagyobbik gyereket nem tudtam senkire rábízni, mivel oviba még nem jár. Nem volt semmi gond egészen addig, míg sorra nem kerültünk. Ekkor ugyanis az egyik, nálam alig idősebb védőnő - nem épp kedves hangnemben - közölte, ugye tudom, hogy nem szabad 12 évnél fiatalabb gyereket behozni az intézménybe?  - Nem, nem tudtam - válaszoltam -, de kedves két választásom volt: 1. vagy otthon hagyom a gyereket egyedül 2. hozom magammal. Utóbbi mellett döntöttem, mint a legtöbb épeszű anya. Erre a válasz: "és bébicsősz?" Na akkor futotta el az agyamat a mérek. Édesanyám, ha neked egy fizetésből, gyesből, családiból még jut a számlák és rezsi melett bébicsőszre, akkor gratulálok. Tanácsokat osztogatni baromi könnyű....csak néha megoldások kellenének, nem csak "jó" tanácsok!

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek vita védőnő gyermek egészségügy terhesgondozás bécsicsősz terhestanácsadás


A bejegyzés trackback címe:

https://utcaiharcosno.blog.hu/api/trackback/id/tr832600340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása