Utcai Harcosnő

Az urbándzsungel törvényei kegyetlenek, és csak a legrátermettebbek érvényesülhetnek. Játszótereken, zebrák közelében, boltokban és hivatalokban támad az Ellenség, de az állandó küzdelem megedzette testem és lelkem. Igazi utcai harcosnő vagyok, ne packázz velem!

Utolsó kommentek

  • prolee: Én a Groby-ban láttam a következő esetet. Két fiatal, szimpatikus srác jött be vásárolni. Az üzlet... (2013.12.14. 19:36) Azért mert cigány vagyok?
  • Sterbinszky Tivald: "nagy segítség volt egy hajfájós, folyton síró kislány mellett" nepi megfigyelesek szerint a borog... (2013.12.14. 17:15) Éhes a gyerek? Szoptasd meg a klotyóban.
  • Sissy1984: Mi a Heim Pál GYERMEKkórházban éltünk át hasonlót... (2013.12.14. 15:42) Éhes a gyerek? Szoptasd meg a klotyóban.
  • Vitez Belizar: Én már rúgtam bele ilyen esetbe egy autó oldalába, mert faszkalap még rám is húzta a kormányt. Per... (2013.11.07. 15:09) A zebra nem biztonságos.
  • harcsabajuszos: Férjed rendőrt hívott és feljelentette? Ha nem, miért nem? Elütésnél földön maradni, mentőt hívni,... (2010.08.31. 23:15) Ki a hibás?
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2013.12.13. 15:11 anita79.

Éhes a gyerek? Szoptasd meg a klotyóban.

Túl vagyok már két terhességen, túl már a szoptatási időszakon, de most, hogy újra a babavárást tervezgetjük, eszembe jutott pár eset a kezdeti nehézkes ügyintézős időszakról.

Első gyermekem megszületése után nagyrészt a férjem intézkedett, ami nagy segítség volt egy hajfájós, folyton síró kislány mellett. DE, és itt jön a nagybetűs de, egy váratlan fordulatnak köszönhetően költözködnünk kellett egy másik városba. Mivel a férjem új munkahelyén nem nézték volna jó szemmel, ha az első napokban már szabadsággal kezd, így minden intézni való, átíratás stb. rám marad. Felkerekedtünk, de előtte még megetettem a babámat, de mit lehet tenni ha az okmányirodában történő több órás várakozás közepette a gyerkőc éhes lett. Megkérdeztem, hogy ugyan hová tudnánk elvonulni vagy van-e olyan hely ahol zavartalanul meg tudom etetni a kicsit. A válasz megdöbbentő volt: a földszinten van a mozgáskorlátozottaknak a wc, ott elférünk kényelmesen.

Azt hittem a pofám leszakad. Közöltem a hülye kikent, kilónyi sminktől roskadozó libával, hogy majd akkor szoptatok a klotyóban, ha ő is ott ebédel meg, de minden étkészlet, szalvéta és miegyéb kellék nélkül.Azzal fogtuk magunkat levonultunk a földszintre, ahol a sorszámok kiadása is történik és ott egy viszonylag eldugottabb helyen, de irodákkal szemközt, megszoptattam a kicsi lányom.

Sajnos ez az eset a második lányom születése után is lejátszódott, de ott már rutinosabb voltam, mert a mondandómat azzal kezdtem, hogy ugye nem küldenek a klotyóba szoptatni. A válasz most is megdöbbentő volt: sajnos nincs más lehetőség, nincs kialakított helység ilyen esetekre.


Könyörgöm, hol élünk, hogy olyan helyeken, ahol több órát kell várakozni, ott nincsenek felkészülve ilyen esetekre??? Főleg egy okmányirodában vagy akár az államkincstárnál?

2 komment

Címkék: szoptatás hülye wc klotyó


A bejegyzés trackback címe:

https://utcaiharcosno.blog.hu/api/trackback/id/tr305689757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sissy1984 2013.12.14. 15:42:08

Mi a Heim Pál GYERMEKkórházban éltünk át hasonlót...

Sterbinszky Tivald 2013.12.14. 17:15:29

"nagy segítség volt egy hajfájós, folyton síró kislány mellett" nepi megfigyelesek szerint a borogatas jo ra;)

nekunk sokkal jobb tapasztalataink vannak! okmany iroda, gyerkoc elkezd sirni, felesegem beall hattal egy sarokba, jon egy ott dolgozo, meglatja, es szol, hogy bejohetnek az irodaba. mikor vegeztek bement a okmanyirodaba a holgy, par perc mulva jott vissza, es mondta, hogy mehetunk, es legkozelebb szoljunk, mert gyerekkel nem kell vegig allni a sort.
igaz mi a gyerek utlevelet inteztuk, tehat neki mindenfelekeppen ott kellett lenni.

masik helyszin, egy cipo bolt. gyerkoc elkezd sirni, felesegem egy felre eso padra leul, es adja a cicit. en kozben valogatok, bizti or elindul felejuk, mar tervezgetem, hogy mit mondjak neki, ha beszol. egyik polcra lekonyokol, es korbenez, eszre veszi a szoptato felesegemet, majd zavartan felre nez es elmegy.

kedves anyukak! nyugodtan adjatok a gyerekiteknek enni ott ahol rajuk jon az ehseg. lehet ugy adni a babanak cicit, hogy abbol nem latszik semmi, ha meg igen, akkor sincs baj, mert higgyetek el az emberek nem fognak kukkolni.
süti beállítások módosítása