Utcai Harcosnő

Az urbándzsungel törvényei kegyetlenek, és csak a legrátermettebbek érvényesülhetnek. Játszótereken, zebrák közelében, boltokban és hivatalokban támad az Ellenség, de az állandó küzdelem megedzette testem és lelkem. Igazi utcai harcosnő vagyok, ne packázz velem!

Utolsó kommentek

  • prolee: Én a Groby-ban láttam a következő esetet. Két fiatal, szimpatikus srác jött be vásárolni. Az üzlet... (2013.12.14. 19:36) Azért mert cigány vagyok?
  • Sterbinszky Tivald: "nagy segítség volt egy hajfájós, folyton síró kislány mellett" nepi megfigyelesek szerint a borog... (2013.12.14. 17:15) Éhes a gyerek? Szoptasd meg a klotyóban.
  • Sissy1984: Mi a Heim Pál GYERMEKkórházban éltünk át hasonlót... (2013.12.14. 15:42) Éhes a gyerek? Szoptasd meg a klotyóban.
  • Vitez Belizar: Én már rúgtam bele ilyen esetbe egy autó oldalába, mert faszkalap még rám is húzta a kormányt. Per... (2013.11.07. 15:09) A zebra nem biztonságos.
  • harcsabajuszos: Férjed rendőrt hívott és feljelentette? Ha nem, miért nem? Elütésnél földön maradni, mentőt hívni,... (2010.08.31. 23:15) Ki a hibás?
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2013.11.06. 15:13 anita79.

A zebra nem biztonságos.

Egyre több olyan hírrel van tele a napi híradó, ami arról szól, hogy zebrán, ismétlem ZEBRÁN ütöttek el gyalogost, aki meghalt, megsérült, jobb esetben  és ez a ritkábbik, karcolásokkal megúszta.

Nos, éppen ma jártunk mi is így, bár szerencsére ennek az esetnek nem lett komoly végkifejlete. A kétéves lányomat vittem orvoshoz, amikor egy körforgalom zebrájához értünk, körülnéz, nem jön semmi, így átbaktattunk volna a másik oldalra, amikor hirtelen egy mercis fazon bevágódik a körforgalomba. Mi már a zebra közepén jártunk, a mit sem törődöm másokkal sofőrnek satufékkel kellett megállnia, hogy nehogy elcsapjon minket. Ha ez a mutatvány nem sikerült volna neki, akkor pont telibe találja a babakocsit, amiben ismétlem, a két éves gyerekem ült. Mint ezek után kiderült, egy idősebb fazon vezette a kocsit és még neki állt feljebb, hogy a nyomorék zebra előtt meg kellett állnia. El lettem küldve az összes felmenőmmel és lemenőmmel egyaránt a jó büdös búsba, de azt garantálom, hogy az ő anyukája is csuklott rendesen.

Szóval kedves gyalogos társaim, Ti, akik ki mertek merészkedni az utcára és elég bátrak vagytok ahhoz, hogy még közlekedjetek is, felhívnám a figyelmeteket arra, hogy a zebrán hiába van elsőbbséged, a legtöbb autós szarik rá nagy ívben. Itt emelném ki azt, hogy TISZTELET A KIVÉTELNEK és itt hívnám fel a figyelmet a kedves autósoknak arra, hogy a ZEBRA nem csak egy állat, hanem a gyalogosok többsége ott szeretne szabályosan közlekedni, átmenni egyik oldalról a másikra, anélkül, hogy kórházban vagy hullaházban végezné. Köszönöm.

1 komment

Címkék: baleset sérülés merci sofőr zebra hullaház


A bejegyzés trackback címe:

https://utcaiharcosno.blog.hu/api/trackback/id/tr625618133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2013.11.07. 15:09:48

Én már rúgtam bele ilyen esetbe egy autó oldalába, mert faszkalap még rám is húzta a kormányt. Persze, nem mert kiszállni, húzta is a csíkot... Vezetek autót, nem mondja nekem senki azt, hogy olyan kurva nehéz megállni a zebra előtt és megadni az elsőbbséget! Jó, este nem mindig jól belátható, hogy ácsorog-e valaki a járdán, de fényes nappal???
süti beállítások módosítása