Utcai Harcosnő

Az urbándzsungel törvényei kegyetlenek, és csak a legrátermettebbek érvényesülhetnek. Játszótereken, zebrák közelében, boltokban és hivatalokban támad az Ellenség, de az állandó küzdelem megedzette testem és lelkem. Igazi utcai harcosnő vagyok, ne packázz velem!

Utolsó kommentek

  • prolee: Én a Groby-ban láttam a következő esetet. Két fiatal, szimpatikus srác jött be vásárolni. Az üzlet... (2013.12.14. 19:36) Azért mert cigány vagyok?
  • Sterbinszky Tivald: "nagy segítség volt egy hajfájós, folyton síró kislány mellett" nepi megfigyelesek szerint a borog... (2013.12.14. 17:15) Éhes a gyerek? Szoptasd meg a klotyóban.
  • Sissy1984: Mi a Heim Pál GYERMEKkórházban éltünk át hasonlót... (2013.12.14. 15:42) Éhes a gyerek? Szoptasd meg a klotyóban.
  • Vitez Belizar: Én már rúgtam bele ilyen esetbe egy autó oldalába, mert faszkalap még rám is húzta a kormányt. Per... (2013.11.07. 15:09) A zebra nem biztonságos.
  • harcsabajuszos: Férjed rendőrt hívott és feljelentette? Ha nem, miért nem? Elütésnél földön maradni, mentőt hívni,... (2010.08.31. 23:15) Ki a hibás?
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.08.11. 15:38 anita79.

Még neked áll feljebb?

Épp hazafele tartottunk a kislányommal, amikor egy igen forgalmas zebrához értünk. Nagy meglepetésemre megálltak az autók és átengedtek. Már épp a babakocsi elejét toltam fel a járdára, amikor azt vettem észre, hogy egy autó kivágódik a másik mögül, és jobbról előzve majdnem elkaszál. Hát az ütő megállt bennem egy pillanatra, de aztán igen erélyesen megkérdeztem, hogy normális-e? Erre még neki állt feljebb, fék, kiszállás, majd ordítozva közölte, hogy neki x éve van jogsija, meg Ő tud vezetni. Természetesen egy hülye picsa volt. Legszívesebben felpofoztam volna a hülye libát, hát mi az édesanyját képzel az ilyen és ha tudna vezetni, akkor azt is tudná, hogy 1: jobbról soha nem előzünk, 2: zebránál főleg 3: zebrán a gyalogosnak van elsőbbsége. Közöltem, hogy nekem is van jogsim, tisztában vagyok a kresz szabályaival és örüljön neki, hogy nem hívok rendőrt.

Az egészben pedig az volt a legmegdöbbentőbb, hogy ott ült mellette a lánya, aki feltehetően egyszer majd autót kap a segge alá, és hasonló stílusban fog közlekedni, mert nem látott mást. Ha addig nem öli meg azt is...

Ha pár másodperccel később érünk oda, akkor a babakocsit kapja telibe a gyerekkel együtt, hát ott helyben szétvertem volna a hülye liba fejét. De így is megérdemelte volna, hogy ne csak szavakkal gyilkoljam.

Sajnálom, hogy a nagyfejesek nem fogadták el a „zebra előtt megállni” törvényjavaslatot, bár akkor ez rájuk is vonatkozna... De az olyanok, akik maguk is szabálytalanul parkolnak, túllépik a sebességhatárt stb., nos az ilyenek nagy ívben le fogják szarni, hogy mi folyik az utakon és a zebrákon, hogy terrorizálja egymást a pórnép. Nem kéne mást tenni, mint keményen büntetni a szabálytalankodót, fekvőrendőrt állítani a zebrákhoz és a gyalogosoknak, pedig jelenteni az eseteket. Sőt, kamerát minden veszélyesebb útszakaszra és zebrára! Vagy mit tudom én, a lényeg, hogy fingassák meg az ilyen négykeréken száguldozó gyilkosokat!

2 komment

Címkék: közlekedés vita autó baleset utcai harcos sofőr zebra vezető harcosnő


A bejegyzés trackback címe:

https://utcaiharcosno.blog.hu/api/trackback/id/tr352214758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2010.08.15. 19:59:38

A nők sokkal tahóbbak tudnak lenni, mintha az utakon is az udvariasság szabályai érvényesülnének. Vagy csak bénák fékezni és elindulni.

harcsabajuszos 2010.08.31. 23:12:45

Tetszik a blog címe.
Ha harcosnak tartod magad, harcolj, ne csak fortyogj magadban.
Mint gyakorlott pesti közlekedő, akit már ütöttek el, a következőt javaslom a legközelebbi esetre.
Tanú, fénykép, rendőrhívás és feljelentés. Bármelyik tetszőlegesen, a tahó minimum pénzbüntetést kap és elveszik a jogosítványát hosszabb rövidebb időre.
Harcolj és jobb lesz.
süti beállítások módosítása