Utcai Harcosnő

Az urbándzsungel törvényei kegyetlenek, és csak a legrátermettebbek érvényesülhetnek. Játszótereken, zebrák közelében, boltokban és hivatalokban támad az Ellenség, de az állandó küzdelem megedzette testem és lelkem. Igazi utcai harcosnő vagyok, ne packázz velem!

Utolsó kommentek

  • prolee: Én a Groby-ban láttam a következő esetet. Két fiatal, szimpatikus srác jött be vásárolni. Az üzlet... (2013.12.14. 19:36) Azért mert cigány vagyok?
  • Sterbinszky Tivald: "nagy segítség volt egy hajfájós, folyton síró kislány mellett" nepi megfigyelesek szerint a borog... (2013.12.14. 17:15) Éhes a gyerek? Szoptasd meg a klotyóban.
  • Sissy1984: Mi a Heim Pál GYERMEKkórházban éltünk át hasonlót... (2013.12.14. 15:42) Éhes a gyerek? Szoptasd meg a klotyóban.
  • Vitez Belizar: Én már rúgtam bele ilyen esetbe egy autó oldalába, mert faszkalap még rám is húzta a kormányt. Per... (2013.11.07. 15:09) A zebra nem biztonságos.
  • harcsabajuszos: Férjed rendőrt hívott és feljelentette? Ha nem, miért nem? Elütésnél földön maradni, mentőt hívni,... (2010.08.31. 23:15) Ki a hibás?
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.09.22. 15:10 anita79.

Menj már arrébb te...!

Talán mondanom sem kell, hogy a bevásárlási herce-hurca egy gyerekkel, az elcsatangoló, mindenre kíváncsi csemete elleni védelmet nyújtó babakocsi nélkül igen csak fáradságos és idegtépő feladat. Sebaj, megpróbáljuk… Adott hozzá egy kisebb, de annál több búvóhellyel rendelkező szupermarket, egy tetőtől talpig kíváncsi gyerkőc és persze én, no meg a többi vásárló… no, utóbbiak egyikével gyűlt meg a bajom. Miközben éppen a spenótot akartam kihalászni a mélyhűtő egyik eldugott sarkából, hangos és erélyes vitára kaptam fel a fejem. A látvány, ami a szemem elé tárult, nem épp mindennapi volt. Egy középkorú hölgy fogja a csemetém kezét, és ordít egy idősebb hölgyeménnyel. Első reakcióm, hogy mi a franc folyik itt, miért fogja az az idegen az én gyerekem, mindjárt lekeverek neki egy akkorát…..de mikor oda mentem, az asszonyság közölte velem, hogy ez a vén szatyor arrébb taszajtotta a lányomat ezzel a ordenáré felkiáltással, "menj már arrébb te….!" Na, az én amúgy sem nyugodt természetemnek sem kellett több, kioktattam a szemétláda öregasszonyt, hogy mi a jó büdös francot képzel, hogy arrébb lök egy két és fél éves gyereket? Remélem mikor tolókocsiban vagy bottal fog közlekedni, akkor találkozik egy hasonló karakterű egyénnel, aki őt is arrébb löki, mint egy darab szart, mert útban van. A boltban mindenki nekünk adott igazat, én pedig megköszöntem a fiatalabbik hölgynek, hogy megvédte a gyerekemet. Az öregasszony meg megszégyenítve tovasomfordált.

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek vita bolt bevásárlás durva veszekedés öregasszony


A bejegyzés trackback címe:

https://utcaiharcosno.blog.hu/api/trackback/id/tr952315357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása