Utcai Harcosnő

Az urbándzsungel törvényei kegyetlenek, és csak a legrátermettebbek érvényesülhetnek. Játszótereken, zebrák közelében, boltokban és hivatalokban támad az Ellenség, de az állandó küzdelem megedzette testem és lelkem. Igazi utcai harcosnő vagyok, ne packázz velem!

Utolsó kommentek

  • prolee: Én a Groby-ban láttam a következő esetet. Két fiatal, szimpatikus srác jött be vásárolni. Az üzlet... (2013.12.14. 19:36) Azért mert cigány vagyok?
  • Sterbinszky Tivald: "nagy segítség volt egy hajfájós, folyton síró kislány mellett" nepi megfigyelesek szerint a borog... (2013.12.14. 17:15) Éhes a gyerek? Szoptasd meg a klotyóban.
  • Sissy1984: Mi a Heim Pál GYERMEKkórházban éltünk át hasonlót... (2013.12.14. 15:42) Éhes a gyerek? Szoptasd meg a klotyóban.
  • Vitez Belizar: Én már rúgtam bele ilyen esetbe egy autó oldalába, mert faszkalap még rám is húzta a kormányt. Per... (2013.11.07. 15:09) A zebra nem biztonságos.
  • harcsabajuszos: Férjed rendőrt hívott és feljelentette? Ha nem, miért nem? Elütésnél földön maradni, mentőt hívni,... (2010.08.31. 23:15) Ki a hibás?
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.08.11. 15:43 anita79.

Ki a hibás?

A zebra halálos zóna. Tele az agyam az olyan hírekkel, mint pl. az az eset amikor a nagymamát az unokával halálra gázolták a zebrán. És akkor itt fogalmazódik meg több emberben az a kérdés, hogy miért is ússzák meg az elkövetők pár év börtönnel vagy éppen pár tízezer forintos büntetéssel, meg jogosítvány bevonással, amit kis idő után úgy is vissza kapnak. Ha az emlékeim nem csalnak, mert nekem is van jogsim, a zebrán gyalogosként nekem van elsőbbségem és olyan sebességgel megyek át rajta ahogy nekem tetszik, ennek ellenére, ha nem rohanok át, már dudálnak, meg elhajtanak előttem, pedig, ahogy említettem a gyalogosnak van elsőbbsége...

Nem is olyan rég pedig egy figyelmetlen sofőr elütötte a férjemet, aki bringával közlekedett egy körforgalomban, mondanom sem kell, hogy szabályosan. A hibás az autós volt. Szerencséjére nem esett semmi baja drága uramnak, de az biztos, hogy a védőangyal vele volt. Ilyenkor fogalmazódik meg bennem a kérdés, és kapok egy pillanatra szívinfarktust, hogy ha egy felnőtt embert, aki nem kis darab,  nem vesznek észre, holott ennél a körforgalomnál 4db zebra is van, elvileg lassítani kéne, szóval, akkor egy gyereket vagy egy babakocsit még úgy se vennének észre? Hát nem, mert akinek a seggecskéje alatt kocsi van az azt hiszi, hogy övé az egész város.

Szerintem nem lett volna túlzás a 30-as lassítás. Én szabályosan közlekedem. Az autós is tegye ezt. Néha ahhoz lenne kedvem, hogy helyet cseréljünk, és a szabálytalankodó tudja meg milyen érzés kiszolgáltatottnak lenni gyalogos vagy babakocsis emberként, amikor nincs "védve" a kocsi által. És most bocs azoktól, akik rendesen vezetnek.

Szóval, életünk állandó veszélyben van, főleg az utakon. Eme bevezető után jönnek a konkrét csataleírások, és persze a harci praktikák.

1 komment

Címkék: gyerek közlekedés harc autó baleset sérülés karambol utcai harcos zebra harcosnő gyerekkocsi


A bejegyzés trackback címe:

https://utcaiharcosno.blog.hu/api/trackback/id/tr372214774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harcsabajuszos 2010.08.31. 23:15:59

Férjed rendőrt hívott és feljelentette? Ha nem, miért nem?
Elütésnél földön maradni, mentőt hívni, nincs olyan, hogy nem sérült meg.
Ha véletlenül mégsem volna olyan nagy a baj, az eljárás beindul mindenképp és a vétkes bűnhődik.
Ha nem teszed meg, a következő áldozatért te vagy a felelős, mert megteheti.
süti beállítások módosítása